
Vi vil høre din mening
Om ikke lenge er det tid for vår årlige kundeundersøkelse. Vi håper du vil være med.
Vi i Romsdalsbanken er veldig opptatt av å videreutvikle tjenester som er i tråd med våre kunders ønsker og behov.
Derfor gjennomfører vi hvert år en kundemåling for gjøre banken enda bedre - for deg og kundene våre.
I kundemålingen får du som kunde en mulighet til å si hva du mener og påvirke bankens fremtidige prioriteringer.
Du kan vinne 1 000 kroner
Årets kundemåling for privatkundene våre skjer fra 24. mars til 24. april.
Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup og en rekke av kundene våre er trukket ut til å få en invitasjon på e-post fra følgende avsender:
Kantar (survey@norskgallup.no).
Å svare på undersøkelsen tar kun 8-10 minutter.
Alle som deltar er med i trekningen av 10 gavekort med en verdi på 1 000 kroner.
Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for kundene våre i fremtiden.
Mottar du en e-post fra Norsk Gallup, så er det altså snakk om kundeundersøkelsen vår, og ikke en svindel e-post.