Arbeidsoppgaver

  • Overvåke, kontrollere og rapportere vesentlige risikoer som
    banken står ovenfor
  • Administrere og videreutvikle complianceprosessene i banken
  • Videreutvikle internkontrollprosessene i banken
  • Oppfølging GDPR
  • Rapportering
  • Kvalitetssikring av policydokumenter, rutiner og retningslinjer
    innenfor de ulike fagområdene
  • Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen

Kompetanse

  • Høyere økonomisk og /eller juridisk utdannelse
  • Erfaring fra bank og finans er en fordel, men ingen betingelse
  • God IT- forståelse og god kompetanse i bruk av IT-verktøy
  • Høy etisk standard og integritet, samt evne til å fremme dette i
    organisasjonen
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
  • Flink til å bygge relasjoner og tillit

 

Vi tilbyr

  • Interessante oppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for kurs og kompetansebygging
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode lønns-, pensjons- og forsikringsordninger

Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å kontakte leder risk og compliance Kristin Henøen på telefon 922 09 607 eller epost kh@romsdalsbanken.no.

Søknad innen 26.10.18 til kh@romsdalsbanken.no